#Kitapyorumu
#KaranlıkAşk3
#TuğçeAksal
Karanlık Aşk serisinin 3. Kitabı akıcı olaylar ve basit bir dilde anlatımıyla beni şaşırtmadı. Diğer 2 kitaptaki olayların devamında gerçekleşen benzer olaylarla kurgu okucuyla buluşmuştu. Yazarın kalemi her kitapta biraz daha gelişmişti. Israrla okumaya devam ettiğim bir seri. Karakterler diğer kitaplardan tanıdığımız şekliyle karşımızda ve her kitapta daha da büyüdüklerini görüyoruz.
Demir ve Elif ile yolculuğumuz devam ediyor.
Bu kitapta bizleri bekleyen süprizler de var.
Asal ve Masal katılıyor aramıza.
Zaman geçirmek için okunulacak bir kitap türü okuyup okumamak size kalmış. Ben merakımdan okuyup bitirdim. Yazarımızın emeğine sağlık