·144 syf.····Okunma: 03 Ağustos 2018 17:54 Yazarın okuduğum ilk kitabı ve hakkında kesin bir yargıya varamıyorum. Kitabın ilk bölümünde yer alan hikayeler oldukça hoştu ve büyük bir zevkle okudum fakat sonlara doğru aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. İlk sayfalarda altını çizdiğim, anlamlı alıntılar vardı. Fakat dediğim gibi sonlara doğru biraz özensiz gibiydi. Keyifli okumalar.