8/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2018 39. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 04 Ağustos 2018 04:25
İlk kitabın akıcı üslubunu ikinci kitapta bulamadığımı üzülerek söylüyorum. Hikayenin umut ettiğimiz gibi mutlu sona kavuşması güzeldi. İlk kitabı hatırlatma safhaları uzun ve keyifsizdi. Kitabı benim gibi ard arda okuma fırsatı olamayanlar için hatırlatıcı nitelikte olması bir yandan iyi; ama benim için aynı şeyleri tekrar tekrar okumak sıkıcıydı. Tek bir kitap halinde tüm hikaye anlatilabilirdi; ya da hikayeyi daha erken bölüp iki kitap yapılabilirdi. Kitabın sonuna gelecek olursak; çarpıcı ve bitmesi gereken yerde bitmiş olduğu için başarılıydı. Ne uzatmış ne de erken bitirmiş. O ince çizgiyi gercekten iyi yakalamış. Güzel ve okunmaya değer bir kitap. Keyifli okumalar.
KavuşmaSinan Akyüz · Alfa Yayıncılık · 20255,3bin okunma
·
23 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.