Yorumm??
8/10
·376 syf.··
Beğendi
·
2018 12. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 01 Ağustos 2018 20:33
Kitaba tatilde okudum hiçte pişman değilim iyiki de okumuşum gerilim kitaplarını genelde geç saatlerde veya berbat iklim koşullarında okumayı severim bu kitaptada böyle oldu otel odamın terasına çıktım ve darracık sandalyeme kıvrılıp poyrazlı havada tir tir titreyerek ve anca 40 sayfaya dayanıyordum o soğukta :) öyle böyle kitabı tatilde bitiremedim ama dönüş yolunda hunharca okudum :)) açıkçası sinirlerimi bozan bir kitap oldu kızla çok yakın hissettim kendimi ayrıca kapağı falan çok cezbedici açıkçası,eğlendim,gerildim,sinirlerim bozuldu ve boool bool tırnaklarımı yedim trendeki kızı okumamış olsaydım bayılırdım ama trendeki kızı okudum okuyunca sizde anlayacaksınız
1000Kitap
10 Numaralı KamaraRuth Ware · İthaki Yayınları · 2017616 okunma
·
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.