Oldpr
@Oldpr
Takip Et
4/10
·
46 syf.
·
Kitabı okudu
·
2018 38. kitabı
Tam yazarın okuduğum en güzel mangası diyecektim ki bir anda bitti. Çok kısaydı. Pek anlayamadım sonunu. Yine de hoş bir havası vardı. Çizimleri diğer mangalarından çok daha hoştu.
Digimortal
Tsutomu Nihei · 2004
5 okunma
3 beğeni
·
16 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap