Oldpr

@Oldpr
9/10
·192 syf.··
2018 39. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 11 Ağustos 2018 12:01
Okuduğum en güzel manga olarak başladı ve devam etti. Farklı bir havası var. Eğlenceli ama aynı zamanda geriyorda. Biraz heyecan ve merakla ilk kitabı çabucak okudum. Sadece 2 kitaptan oluşuyor olması da sevince, üzdü.
X-Day, Volume 1Setona Mizushiro · TokyoPop · 20033 okunma
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.