Yine çok güzel konuydu ve yine heyecan doruktaydı. Hübner, favori yazarlarımın arasındaki daimi yerini aldı. Stigma gibi bu da çok iyiydi ve her şey tam kararındaydı. Gereksiz uzatmalar falan yoktu. Yazarın hayal gücüne bir kez daha hayran kaldım. Dürtü’de çok farklı bir tat vardı. Tereddütsüz tavsiye ediyorum.