Bilim Kurgu kitaplarını her ne kadar beğenmesem de yazara bir şans vermek istedim.Anlatımı güzeldi gerilim ve bilim kurgu bir aradaydı neredeyse her sayfada o gerilimi hissettim.Kuvarklar,büyücüler,cadılar,mitolojik öğeler var romanda.İlginç ve sizi başka dünyalara götüren bir kitaptı.