"İnsanlarla oynamamalı. Bir yerleri var, bir ince yerleri, işte oraya değmemeli." Yaşar Kemal
··
2 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sevgi Şahin
Gönderi Sahibi
İşte tam da orası 👍