Kitap Türkiye'deki ilk Agatha Christie polisiye romanı olduğu için büyük bir beklenti taşıyor. Bana kalırsa beklentilerin aşağısında bir kitap. Kitabın arkasını okuyup büyük bir heyecanla kitabı alan herkes okuduktan sonra "Yani güzeldi ama daha iyisini beklemiştim" demiştir. O yüzden çok büyük beklentiler içinde almayın. Ama yinede,kitap, üslubu ve kurgusuyla güzel bir kitap. Bir iki saatte bitirebileceğiniz,çok büyük etkiler bırakmamakla birlikte yinede aldığınıza da pişman olmayacağınız türde bir kitap. Bunların yanında çok farklı olmasalarda, sempatik karakterler de hikayeyi güzel yapan bir diğer şey.