bu yazarın okuduğum ilk kitabı. Farklı bir konulu kitap yani benim okuduğum kitapların konusu böyle değildi. Kitabı almanızı tavsiye ederim. Yani çok çok kötü bir kitapta değil , çok çok iyi bir kitapta değil. Kitabı aldığınız için pişman olmayacaksınız.