7/10
·576 syf.··
2018 15. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 25 Kasım 2018 09:24
ilk önce kitabı okumadım. Ama okumayı çok istediğim bir kitap. Yorumlara baktığımda bazı kişiler kötü demiş. Neredeyse herkes wattpad kitaplarını kötü ve ergen kitapları olarak tanımlıyor Bana göre öyle değil... Kitap belki kötü belki iyi ama içimden diyorum ki " bu kadar çok beklediğim bir kitap kötü olmasın". Ama ben bu kitaptan umutluyum. Umarım seri olan bu kitap mutlu sonla biter.
After 1: KarşılaşmaAnna Todd · Pegasus Yayınları · 20151,893 okunma
·
15 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.