·200 syf.····Okunma: 11 Eylül 2018 18:59 Ağzında altın kaşıkla doğup, bilinçli ailelerin bilinçli eğitim bombardımanı ile donanımlalanan zaten hayata 10-0 önde başlayanların başarı hikayelerini kıskançlıktan filan değil zaten olması gereken olduğundan aksi o şartlarda mümkün olmadığından kıymetli bulmuyorum. Ama kitapta onlardan da çok güzel şeyler öğrendim. Örneğin Cem Boyner in anlattıklarının tamamını keyifle okudum.Ama sıfırdan başarıyı elde edenlerin hikayesi bence tam başarı. Ünlülerle röportaj yapıp kitap diye aldığım bu renkli dergiyi de sırf Hüsnü Özyeğin in yazısını okumak için aldığımı belirtmek isterim.