·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Eylül 2010 21:37 Einstein 'i daha çok merakı ettiğim için almıştım bu kitabı. Bir psikoloji öğrencisi olarak oğlunun şizofren olması ve şizofreni vakasını anlatması daha çok ilgimi çekmesini sağladı kitabın. Ayrıca Einstein gibi bir dahinin tabii ki de özel ve aile hayatını merak etmemek olmazdı. Çok beğendiğim bir kitap oldu, okurken sıkmadı hiç. Dili sade ve okurken sanki yaşıyormuş gibi olmak da hoşuma gitti. Tavsiye edilir :)