9/10
·83 syf.··
2018 62. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 27 Eylül 2018 18:06
Şimdiye kadar en beğendiğim Stefan Zweig kitabı oldu.Doktorun vicdan azabını kendi içimde hissettim.Doktora bir o kadar kızıp bir o kadar üzüldüm.Satranç kitabı daha çok bilinse de bence Zweig okumaya Amok Koşucusuyla başlanmalı.Daha merak uyandırıcı ve sürükleyici .
Amok KoşucusuStefan Zweig · Venedik Yayınları · 2018134,8bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.