·83 syf.····Okunma: 27 Eylül 2018 18:06 Şimdiye kadar en beğendiğim Stefan Zweig kitabı oldu.Doktorun vicdan azabını kendi içimde hissettim.Doktora bir o kadar kızıp bir o kadar üzüldüm.Satranç kitabı daha çok bilinse de bence Zweig okumaya Amok Koşucusuyla başlanmalı.Daha merak uyandırıcı ve sürükleyici .