Bayılarak okunacak bir kitap adeta büyülüyor insanı. Kitabı bitirdiğimde neden bitti diye sabaha kadar ağlamıştım. Ciddi derecede güzel bir kitap. Kesinlikle herkesin okuması gerekli
Yuri Boyka bitmesin diye yavaşça okuduğum tek eserdir kendisi. Bu yüzden 221 gün sürdü. Ayrıca evet sevilen eserlerin başları da sonları da unutulmaz (: