Çabuk okunan, ama zor anlaşılan bir kitaptı. Nasıl anlatmam gerektiğini bile bilmiyorum. Ortaokula giden bir kızımız var ve arkadaşının ölümüyle bir daha konuşmaz. Kendini denizanalarının araştırmasına verir. Kısacası kitap, sadece denizanaları ile ilgili bilgi veriyor. Öğrendiğim bilgiler hariç başka da bir şey anlamadım zaten. Ama şu var denizanalarını gözümüzde çok hafife almışız haberiniz olsun.