·300 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Ekim 2018 08:02 Kapalı kapıların altındaki o pis gerçeklerle yüzleşeceğiniz bir roman. Anlatımı mükemmel olmasa da sizi içine çekiyor. Konu iyi düşünülmüş, olay örgüsü siz bir şey anlamayın diye dizilmiş gibi. Sonunda hem şaşkınlık hem de acıyla kıvranıyorsunuz.