bu kitabı çok uzun zaman önce okudum. Yakın bir dostumun tavsiyesiydi. Elime almamla okumam bir oldu. Büyük bir azim , büyük bir çalışma... İki duyu organı da eksik doğmuş ama öğretmeni ile beraber büyük çok büyük bir başarı göstermiş gerçek bir başarı öyküsü. Bu kitabı okuyunca ne kadar gereksiz şikayetler , bahanelerle kendimize engeller koyduğumuzu görüyoruz. MUTLAKA OKUYUNUZ!