Önümde on kitaplık polisiye bir seri var. Karakteri de çok sevdim. Diğer kitaplar için yorumlar çok iyi şekilde ama serinin bu ilk kitabı biraz yavan kalmış. Ortalar gereksiz çok fazla bilgi ve duygusal ilişkilerle doluydu. Yine de katilin ortaya çıkış kısmı verilen ipuçları güzeldi. Seriye devam etmek istiyorum.