10/10
·360 syf.··
Beğendi
·
2019 2. kitabı
Sadece bir roman degil Ari..Geçmişten,geleceğe,bu güne heyecanlı dolu dolu bir yolculuk.Kitap kesinlikle okunmalı,okuyamayan,alamayan insanlara hediye edilmeli..Bilgiye doydum resmen okurken.Sümerler,Uygurlar,Atatürk,kayıp Mu kıtası..Ülkenin gerçeklerini bir tokat gibi yüzüme yüzüme vurdu..Ayrıca belirtmeden geçemeyeceğim. Atatürkten Paşam diye bahsettikçe o kadar hoşuma gitti ki..Çiçek Hanım bence tam bir anadolu kadını ve Atatürk aşığı..Hayatını ülkesinin refahına adamış Reşat Yenidoğan ve çalışmalarını devam ettiren torunu Zümrüt ile hic bitmesini istemeyeceğiniz bir yolculuğa çıkacaksınız..
AriÇiçek Sekban Tüfekçi · Destek Yayınları · 2017402 okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.