4/10
·400 syf.··
2018 7. kitabı
Evet. Sanırım uzun zaman sonra ilk defa sevmediğim bir kitap çıktı. Kitabın yazımı mükemmel; olaylar, ortaya çıkartılan sorunlar, verilmek istenen mesajlar -bazı yerlerine pek iyi bakamasam da- güzel. Bu unsurlara bakıldığında mükemmel bir kitap. Ama kitabın akışını değiştirememek, yazara ya da karaktere "Dur, yapma!" diyememenin ne kadar acı bir şey olduğunu bu kitapla birlikte öğrendim. Bu kitapta neden diye çok düşündüm. Bazı yerleri o kadar çok değiştirmek istedim ki... Ama yapamadım ve bu çok çok sinir bozucu. Beni bozguna uğratan kitaplara bayılırım ama gözümün önünde karakter saçma bir şey yaparsa ve bu açıkça gösterilirse bundan hoşlanmam. Ama bu kitapta resmen karakter nefretimin %100'ünü hakketti. Velhasıl kelam karakter dışında kitabı sevdim. Bayılmadım ama sevdim.
KusursuzlarLouise O’Neill · Yabancı Yayınları · 2017606 okunma
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.