Puan vermedi·312 syf.····Okunma: 10 Ekim 2018 21:08 Benim anlamakta en zorlandığım kitaplardan oldu. Ama aynı zamanda okurken en zevk aldığım kitaplar arasına da girdi.
Çok farklı bir uslüp kullanılıyor ve bu anlatıma alışmak biraz zamanımı aldı.
Hayata çok farklı bakmamızı isteyen fikirleri burada çokca bulabilirsiniz.
"Tanrı öldü! Merhametinden dolayı." diyen bir filozofun diyeceklerini benim gibi merak edenler okumalı.