·248 syf.····Okunma: 11 Ekim 2018 13:25 Bir çok kişinin aksine bu kitabın çok fazla abartıldığını düşünüyorum. Kitap soru cevap şeklinde. Bu tarz kitaplar hep sıkıcı gelmiştir bana. Bir türlü adapte edemem kendimi kitaba çünkü iki kişi konuşur ve ben dışarıdan sadece o iki kişiyi dinliyormuşum hissine kapılırım. Halbuki yazar direk okuyucuya hitap etmelidir ve okurla direk bir bağ kurmalıdır bence. Bu daha etkili gelir bana.
Birde şu var. Eğer farkındalık gibi kişisel gelişim konularına ilginiz varsa ve bu tarzda kitaplar okuyorsanız bir süre sonra kitaplar hep birbirinin tekrarı gibi gelmeye başlıyor bu nedenle ben biraz sıkılarak okudum.
Size bir şeyler katacaktır ama abartıldığı kadar değil.