Canım kardeşim hepsinden önce eğlenceli bir kitap.Ben bazen bu tarz kitaplar okumayı da özlüyorum.Arka kapağı okuduğumda özel bir çocuktan bahsediyordu.Ancak kitabın içinde bu özel çocuğa pek rastlayamadım.Charlie den daha detaylı bahsedilebilirdi.Sanki bir yerlerde anlatılmış ve ben orayı atlamışım hissi verdi bu durum bana.Ama kitabın sonu efsaneydi diyorum ipucu vermiyorum.