·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Ekim 2018 22:58 Kitabı öncesinde okumuştum, ama yine okuma ihtiyacı duydum.(Okuyacak kitabım kalmamasından olabilir.) Zaman geçip yaşınız ilerledikçe ve tecrübeleriniz arttıkça, insan ikinci defa okuduğu kitaptan ilkine nazaran daha farklı şeyler anlayabiliyor. Kitap güzeldi özellikle modern çağda yaptığımız bir takım alışkanlıklarla ilgili güzel fikirler sunmuş. Bu kadar az okunmasına şaşırdım.