Meğerse on kitaplık serinin sekizinci kitabıymış. Ama kitaplar bağımsız. O yüzden anlamadım bile.
Olay akışı iyiydi de çok heyecansız bir atmosfer vardı. Herkes gergin, acılı, umutsuz.. Bağımlılık ve zayıflıklar her bir cümleyi sarmıştı. Ek olarak finale kadar güzel yükseldik. Ama final biraz basit geldi.
Ayrıca kişisel bir durum eklemek gerekirse erkek dedektifleri daha keyifli okuyorum. Gereksiz duygusallıklar ve empatili tavırlar olmuyor.
Orta diyebilirim. Daha iyilerini okumuştum. Ama daha kötüleri de mevcut.