·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ekim 2018 01:37 Içime adım adım işleyen satırlar.
Uzaktan sevmenin ne demek olduğunu gram gram hissettiren Kafka . Senin gibi sevenler kaldi mi ? Bizde birilerinin Milenasi olur muyuz ?
Muazzam ötesi bir kitap. Mektup tarzından hoşlanmadığım halde beni çeken oldu okudukça bırakmak istemedim. Okurken yaşıyor gibiydim sanki bana yazılmış bir mektup da okuyorum .
Herkese keyifli okumalar