Yazarın daha evvel ilkokul öğretmenimin hediyesi olan "Görünmeyen Adam" adlı kitabını okumuştum. Enteresandır üzerinden 17-18 yıl geçmesine rağmen okurken kafamda canlandırdığım sahnelerin birçoğunu hâlâ hatırlıyorum. Uzun bir süre sonra yazarla tekrar karşılaşmamıza sebep olan bu kitap da okuduğum ilk kitabı gibi çok iyi bir anlatıma sahip. Kitap boyunca yazarın Londra ve çevre bölgelerdeki asker ve rahipten sonra bir yol arkadaşı da bendim adeta. Ancak şunu da belirteyim kitabı okurken -filmi çekilmiş olmasına rağmen- bir çizgi filmin içindeymiş ya da çizgi film izliyormuş algısı oluştu bende. Hatta bence ninja kaplumbağalardaki "beyin" muhtemelen bu kitaptaki uzaylı betimlemesinden esinlenerek oluşturulmuş bir karakter. En azından bana öyle geldi. Her neyse.. Kitap son dönemlerde okuduğum en akıcı kitaptı. Okumayı düşünenlere iyi okumalar :)