·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Ekim 2018 19:52 Çok eğlenceli ve aşk dolu bir kitaptı! Çok ama çok beğendim. Ardından filmini izlediğim de o tadı bulamadım, kitabı ayrı güzeldi. Cilti tasarımı ayrıca hoş olmuş, serinin diğer kitapları da bir o kadar güzel.