Puan vermedi·320 syf.··
Beğendi
·
2015 13. kitabı
Sebastian Fitzek
8.8/10 · 2.233 okunma
1 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ömür cengiz
Gönderi Sahibi
Başından sonunu tahmin edemeden okuduğum güzel bir roman. Güzel kurgulanmış ve akıcı bir dille yazılmış. Psikolojik gerilim tarzı sevenlere önerebilirim...