Kitaba bi umut güzel bi hikayesi vardır diye başladım ama daha ilk on onbeşinci sayfada sıktı aşırı saçma gereksiz ve argo konularla dolu gereksiz bir kitap .
Bi gün okumaya değmeyecek bi kitapla karşılaşacağımı hiç ummazdım ama bu kitap beni gerçekten şaşırtı kitabı zar zor bitirebildim ...