İlk kitabı çok güzel ve ilginç gelmişti fakat son kitaba doğru iyice sıktı. İlk kitaptan sonra yazarın sürekli bir fotoğrafı yorumlayıp daha sonra onu oraya yerleştirmesi göze batıyor. Sanki sırf o fotoğrafları oraya koyabilmek için bir paragraf yazmış gibi.