·54 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Kasım 2018 22:48 Stefan zweıgh serisine yeni başlıyorum hepsi birbirimin aynısı şeklinde kısa kısa olması hikayeyi bitirince üzebiliyor.Seride ilk okumaya başladığım kitap olay akışı mükemmel .Çevirmenin iyi olduğunu okumaya başlayınca anlayacaksınız :) Olaylar etkileyici sürükleyici bağlı kalabilirsiniz