Puan vermedi·192 syf.····Okunma: 18 Kasım 2018 02:07 Kitap ünlülerimizin arka kapağında yazdığı gibi kahkahadan kırıp geçirmiyor. Belki bir iki tebessüm anca. Ama sıkıcı mı? Hayır. Bir çırpıda okunuyor. Bana göre çerezlik tabir edilen kitaplardan, okunmasa da birşey kaybettirmez.