Tuğla gibi kitap dedim ama o kadar sürükleyici ki. Normalde paranormal, gerilim falan okurken tırsıyorum Mara’dan da bayağı korkuyorum ama kitabın kendine has bir güzelliği var. Birinci kitap olduğu için konuya söyle bir başlangıç yapmış yazarımız benim tüm umudum son kitapta. Noah ve onun aksanı kalp kalp kalp kalp ben. Ve son olarak kitabın son sayfalarına bakmayın çalışın yoksa bütün büyüsü kaçar.