1/10
·368 syf.··
2018 51. kitabı
Beni kanser hastası yapan bu kitabın yorumunu yapmak bile istemiyorum. Karakterlerinden konusuna kadar hiç ilgimi çekmedi hiç beğenmedim. Kestrel beni sinir hastası etti.... Kendisi benim sinir sistemimi çökertti. Verdiği kararlar o kadar gereksizdi ki bazen sorunlu mu bu acaba dedim. Generalin kızısın sen kendine gel. Yazım tarzı da ayrı bir çileydi. Arin kapalı kutu gibiydi be sevdim ne nefret ettim. Seriye bayılacağımı sanmıştım ama hüsran.... Zengin kız fakir oğlan aşk romanı sandım Generalin kızının sorunlu günlüğü tarzı bir şey oldu. Bana göre değildi.
Kazananın LanetiMarie Rutkoski · Pegasus Yayınları · 2016534 okunma
·
53 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.