Puan vermedi·272 syf.··
2018 20. kitabı
Hiç sevemedim. Çünkü ilk sayfaları sırf Halide Edip’ten alıntıydı. Sonrası da hep gezi olayı. Keşke kitabına bu kadar siyaseti katmasaydı. Eminim o zaman daha güzel olurdu
HandanAyşe Kulin · Everest Yayınları · 20148,7bin okunma
·
10 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.