4/10
·32 syf.··
2018 103. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 28 Kasım 2018 18:13
Fena gitmiyordu ama sonu manasız geldi. Fena gitmeyen kısımları da pek klasikti. Pek beğenememiş olsam da hoş denebilirdi. Çizimleri ve anlatımı da hoştu ama konunun gittiği yer anlamsızdı.
99% LoveTsuwabuki An · 20073 okunma
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.