10/10
·592 syf.··
Beğendi
·
2018 78. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 02 Aralık 2018 18:39
Ve serinin 4. Kitabı Sedat da bitti ve ne yazık ki seri de bitti :) ahhh ben bu seri kitapları çok seviyorum :) En merak ettiğim serinin son kitabı Sedat dı :) ve harikaydı… Hikayemiz yine günümüz ve geçmiş olarak ilerliyor… Her ne kadar dört ana karakter olsa da, asıl bomba karakterimiz Sedat :) Diğer kitaplarda Sedat’ın iç sesini hep merak etmişimdir. Son kitap da hepsini tek tek öğreniyoruz :) Sedat’ın çocukluğu.. Ne annesini biliyor ne babasını. Yetimhanelerde büyümüş ve piç olarak anılan biri o :) Hüsnü Baba’nın ona sahip çıkması ve ortak hikâyeleri… Çocuk yaş da Diyarbakır da yaşadıkları, ve herkesin tanıdığı ve korktuğu Sado lakabını nasıl aldığı, bunun için ödediği bedeller vs … Duygunun babası Nejat Savcı ile tanışmaları ve sonrasında gelişenler… Ali ve Bekirle tanışmaları ve yaşananlar… Etrafında ki o koca yürekli dostlar… İstanbulun bir numaralı adamı nasıl olduğu ve altındaki gerçekler… Ve zayıf noktası Duygu :) ah o bölümler hem gözyaşı, hüzün, acı hem mutluluk dolu :) Sevginin insanın hayatını nasıl değiştirdiğini bir kez daha görüyoruz bu hikayede… Yazacak çok şey var ancak merak edenler okusun derim. Ben çok sevdim tüm kahramanları… Yazarın tüm kitaplarını okurum, kalemini çok sevdim. Son olarak : İyim, İyiyiz, biz hep iyi oluruz diyorum :)
SedatIşıl Parlakyıldız (Işılca) · İndigo Kitap · 2016721 okunma
·
14 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.