Tek cümleyle kitabın incelemesi zaten yapılmış;
"Karakterlerinin başlarından geçenler "yazgı" değil, insanlığın iflasının sonucudur."
Elime almamla bitirdiğim, okurken yorulmadığım ve her Stefan Zweig kitabında olduğu gibi hissederek okuduğum kitaplardan..