Depresyon kitabı. Ben de okurken depresyonda olduğum için galiba fena gelmemişti. Ama normal şartlarda düşünecek olursak çok tavsiye etmem. İçinde güzel cümleler barındıran ama genel anlamda insanın içini karartan bir kitap. Kişisel düşüncem ve tavsiyem sizi mutlu edecek merak uyandıracak ya da hayatınızı değiştirecek kitapları ve insanları tercih edin ömür kısa :)