Ayşe Kulin romanlarından biraz farklı geldi bana. Akıcı güzel bir ıslupla yazılmış. Tariten örneklerle Türkiyenin kozmopolit yapısınına da değinen kitapta; yazar bürokratik engellere rağmen valinin azimliliğini ve doğudaki bölge halkının geçmişe dayalı zorluklarını işliyor. Törenin ve törörün kurbanlarının acıları ve göçlerini de gördüğümüz roman her şeye rağmen hayatın devam ettiğini çok istenirse başarının yakın olduğunu anlatıyor. Güzel...