Güzel bir aşk hikayesi. Yazarın tarzını iki kitabı okuyunca büyük aşkla başlayıp sonra hüsran üzüntü vee tekrar mutlu sonn.Mutlu sonla bitirmesi ve doru işaretleri olmadan sonunu yazmasını çok seviyorum. Gerçi bu kitabında bazı şeyleri önceden hissettim ve doğru tahminler olduğunu gördüm. Tavsiye ederim .Keyifli okumalar