·152 syf.····Okunma: 25 Aralık 2018 00:58 Okuduğum en kötü kitaplardan birisi ve ayrıca en kötü yazar da diyebilirim. Yazarda kesinlikle bir kendini beğenmişlik var. Bu kitap yazarın bazı kitapları hakkında kendi kaleminden düşüncelerini belirtiyor. Ve kendisine göre hepsi daha önce yazılan kitaplardan çok üstün. Eğer vaktiniz bol ve kendinizi oyalamak için okuyorsanız okuyun yok okuduğum kitap bana zevk vermeli ya da bana birşeyler katmalı diyorsanız bu kitaptan ve daha önemlisi bu yazardan uzak durmanızı tavsiye ederim.