8/10
·469 syf.··
Beğendi
·
2018 130. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 26 Aralık 2018 00:08
#kitapyorum #yalnızız #peyamisefa #2018-129.kitap İnsan bazen kendine de kızabiliyor.tıpkı şuan benim kızdığım gibi.harika bir konusu olan kitap okudum.o kadar ki hani deriz yaa sınıfının en iyisi diye.bu kitapta psikoloji ağırlığının peşisıra trajedi ve aşkın harmanlanmış hali. Önseziden tutunda telepatik iletişime kadar bir çok unsuru içinde barındırıyor.okurken bir kaç noktada olayların gidişatından dolayı "haaaadi bee "demişliğimiz vardır. Eski dilin yanısıra yazarın fransızcasının kuvvetinden dolayı bazı kelimelerde takılsakta fazla bir sorun teşkil etmedi. Karakterlerin çok olması kitaba girişi biraz zorlasada devamında okumanın tadına doyamıyorsunuz. Konuya girsem şimdi sayfalar çıkar. Karakterler arası diyologlar sıradışıydı. Başka yerde bulamayacağının karakterlere göz atabiliriz. Mefaret: bir kadın daha ne kadar evhamlı olabilirki. Besim : yemekten başka bir şey düşünmeyen ve adeta yemeklere aşık olan mefaretin kardeşi Selmin : nasıl bir proje hazırlasamda annemi punduna getirsem. Ferhad : selmin'le nişanlısın işte ,kendi işine baksaydın yaa. Meral : üzgünüz meral 21 yy. da girsek bayanları koruyamıyoruz.özgürlüğünü veremiyoruz hala ! Samim : büyük ihtimal yazarın kendisi.yani baş aktörümüz.bir insan daha zeki olamaz ki? Başlıca aktörlerimizi tanıtarak (daha var tabi ama sizede kalsın ) kitapla ve esen kalınız diyorum.okuma listenize mutlaka dahil ediniz.
YalnızızPeyami Safa · Milli Eğitim Basımevi · 199727,3bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.