sueda

@ayseng
Puan vermedi·224 syf.··
2018 19. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 24 Aralık 2018 20:17
Okuduğum 5. Bahadır Yenişehirlioğlu kitabı, artık yarıyı geçtik geriye kaldı son 4... Yenişehirlioğlu’nun 5 kitabını okumuş biri olarak kitapların çoğuyla hatta belki de hepsiyle ilgili (okuduklarım içinde) şöyle bir kanıya vardım. Ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum, bu sadece benim düşüncem. Kitaplara hızla başlıyorum biraz ilerledikten sonra kitap durağanlaşıyor, sıkılıyorum sonrasında ise sonlara doğru bir açılıyor şoklar içinde okuyorum. Okurken kalbim acıyor.. Bu kitap bu duyguları en yoğun yaşadığım Bahadır Yenişehirlioğlu kitaplarından biriydi. Özellikle sıkılma konusunu dibine kadar yaşadım. Kitap ince olduğu için nasıl toplayacağını da oldukça merak ettim ve beklediğimden çok çok çok daha iyi topladı. Okumam her ne kadar uzun sürsede kitabı kapattığımda yüzümde tebessüm, kalbimde burukluk vardı. Zaten Yenişehirlioğlu okuyorsanız tavsiyemdir. Okumayanlara başlangıç olarak kesinlikle önermiyorum. Başlangıç için daha güzel kitapları var Bahadır Yenişehirlioğlu’nun. Ayrıca bu kitap imzalattığım ilk Yenişehirlioğlu kitabım olduğu için çok çok kıymetli benim için. Bunu da bi not olarak eklemek istedim 🥰
KerimeBahadır Yenişehirlioğlu · Timaş Yayınları · 2019871 okunma
·
25 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İnşallah en yakın zaman da okursunuz.
sueda
Gönderi Sahibi
İnşallah
Ben önce Kanaviçe ile başladım okumaya.Kanaviçe favorimdir.Bence yazarın ilk önce Kanaviçe kitabı ile başlasalar daha iyi olur.
sueda
Gönderi Sahibi
Kanaviçe’yi henüz okumadım. O yüzden bir şey söyleyemeceğim maalesef