Puan vermedi·384 syf.····Okunma: 29 Aralık 2018 23:56 “Bu Köroğlu ne mübarek adam” dedirten bir çalışma olmuş. İlaç isimleri ve kapsamları dışındakiler tıpla alakası olmayan herkesin anlayabileceği bir dille yazılmış. Özetle Sayın Köroğlu demişki: Yaşa! Yaşamaktan korkma! Çözümcü ve uzlaşmacı ol.