Dili çok akıcı ve konu klişenin dışında olsa da bence kitabın iki temel sıkıntısı vardı. İlki, kadınla erkek arasındaki saygı bir kez yitirilince ilişkiyi toparlamak mümkün değildir. Çiftin ilk yedi bölümdeki düşünce ve davranışları bence sonrasında dönüşecek hiçbir ilişki düzeyine ikna edemeyecekti beni. İkincisi, yazar hanım kadının başına yıkılmaya çalışılan erkek-toplumsal rolü fazlasıyla hevesle üstlenmiş görünüyor. Kabullenmenin dışında okuyana da neredeyse deklare ediyor. Kendi keyfi tabi ama benim kitabı okumayı bırakmam için yeterli. İnanmadım. Sevmedim. Devamında bana değişik bir çizgi çizemeyeceğini anladığımdan okumaya da gerek görmedim.