·302 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Aralık 2017 16:23 "Git bir Momo'ya uğra."
Keşke bitmese diye okumayı bırakıp iki saat dayanamadan tekrar alıp bitirdiğim kitap. Çok sürükleyici bir masal gibiydi. Evet masaldı ama bir masaldan daha fazlasıydı bana göre. Merakla sayfaları çevirip her geçen sayfada sona yaklaştığım için üzüldüm.